Strona Główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Wójt Gminy Jabłoń, działając na podstawie art. 6 oraz art. 7 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 9 października 2015 r, o rewitalizacji (t.j. Dz. U. z 2024 r, poz. 278), zawiadamia o rozpoczęciu konsultacji społecznych projektu uchwały Rady Gminy Jabłoń w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji Gminy Jabłoń. Konsultacje mają na celu zebranie od interesariuszy rewitalizacji, w szczególności od mieszkańców Gminy Jabłoń, podmiotów prowadzących lub zamierzających prowadzić na terenie Gminy Jabłoń działalność gospodarczą lub społeczną i pozostałych zainteresowanych osób i podmiotów uwag do wyżej wymienionego projektu.

Konsultacje przeprowadzone będą od dnia 24.03.2025 r. do dnia 29.04.2025 r. w formie:

1. Zbierania uwag w postaci wypełnionego papierowego lub elektronicznego formularza uwag.

Formularz uwag dostępny będzie:

Wypełnione formularze i ankiety należy dostarczać:

  • drogą elektroniczną na adres e-mali: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
  • drogą korespondencyjną na adres Urząd Gminy Jabłoń, ul Augusta Zamoyskiego 27, 21-205 Jabłoń .
  • bezpośrednio do Urzędu Gminy Jabłoń (sekretariat pok.11) w godzinach pracy Urzędu.


2. Spotkania konsultacyjnego otwartego z interesariuszami rewitalizacji, na którym zostaną omówione główne założenia projektu uchwały Rady Gminy Jabłoń w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji Gminy Jabłoń. Spotkanie odbędzie się w dniu 14 kwietnia 2025 r, o godzinie 15.00 w sali konferencyjnej Gminnej Biblioteki Publicznej w Jabłoniu, ul. Jadwigi Tokarskiej 2/3, 21-205 Jabłoń. 


3. Zbierania uwag ustnych:

  1. przekazanych z wykorzystaniem numeru telefonu — uwagi ustne można zgłosić pod numerem telefonu 83 356 00 06 w.34, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu Gminy Jabłoń; 
  2. przekazanych osobiście w Urzędzie Gminy Jabłoń, ul Augusta Zamoyskiego 27, 21-205 Jabłoń: od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu Gminy Jabłoń;
  3. osobiście w trakcie trwania spotkania konsultacyjnego w dniu 14.04.2025 r., które odbędzie się w Sali konferencyjnej Gminnej Biblioteki Publicznej w Jabłoniu.

Uwagi do projektu można składać do dnia 29.04.2025 r. W przypadku dostarczenia uwag za pośrednictwem poczty decyduje data wpływu korespondencji do Urzędu Gminy Jabłoń,

Poniższe materiały informacyjne zostaną zamieszczone w wersji elektronicznej na podmiotowej stronie Gminy Jabłoń w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Jabłoń: https://ugjablon.bip.lubelskie.pl/index.php?id=68, na stronie internetowej Gminy Jabłoń: https://www.jablon.pl oraz będą dostępne w wersji papierowej w Urzędzie Gminy Jabłoń, ul. Augusta Zamoyskiego 27, 21-205 Jabłoń 

  • projekt uchwały Rady Gminy Jabłoń w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji Gminy Jabłoń,
  • formularz zgłaszania uwag,
  • zarządzenie nr 9/25 Wójta Gminy Jabłoń z dnia 21.03.2025 r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych dotyczących projektu uchwały Rady Gminy Jabłoń w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji Gminy Jabłoń,
  • obwieszczenie o konsultacjach społecznych projektu uchwały Rady Gminy Jabłoń w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji Gminy Jabłoń,
  • obowiązek informacyjny (klauzula informacyjna).

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27  kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:

  1. Administratorem Państwa danych jest Gmina Jabłoń reprezentowana przez Wójta
    z siedzibą przy Augusta Zamoyskiego 27, 21-205 Jabłoń, tel.: 83 356 00 06, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pisemnie na adres Administratora.
  3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane:
  4. w przypadku gdy wyrazili Państwo zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) lub,
  5. w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) lub,
  6. w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO)lub,
  7. w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi (art. 6 ust. 1 lit. e RODO);
  8. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych, w tym przepisów archiwalnych.
  9. Przetwarzanie Państwa danych może odbywać się sposób zautomatyzowany, lecz nie będą one podlegać profilowaniu.
  10. Państwa dane osobowych co do zasady nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
  11. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
  12. jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO – prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, a także prawo do żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych;
  13. jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO – prawo do żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia (w przypadku gdy nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane) lub ograniczenia przetwarzania lub do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych;
  14. jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c lub e RODO – prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii lub sprostowania swoich danych osobowy lub do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  15. prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  16. W przypadku, o którym mowa w:
  17. 6 ust. 1 lit. a RODO podanie przez Państwa danych osobowych nie jest obowiązkowe i nie wpływa na realizację ustawowych obowiązków Administratora;
  18. 6 ust. 1 lit. b RODO podanie przez Państwa danych osobowych jest wymogiem umownym lub warunkiem zawarcia umowy, a brak ich udostępnienia uniemożliwi zawarcie i realizację umowy;
  19. 6 ust. 1 lit. c i e RODO podanie przez Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym, a brak udostępnienia danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3 c) i d).
  20. Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

Dokumenty do pobrania: Biuletyn Informacji Publicznej - Urząd Gminy Jabłoń


 Urząd Gminy Jabłoń